Reklamacja Towaru przez Klientów - Konsumentów

REKLAMACJA TOWARU PRZEZ KLIENTÓW - KONSUMENTÓW

1.        Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad fizycznych i prawnych.

2.        Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u Producenta/Dostawcy/Wykonawcy (gwarant) oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów.

3.        Sprzedawca odpowiada za wady Towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia Towaru (rękojmia)

4.        Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane towary.

5.        W przypadku Towaru, na który gwarant udzielił gwarancji, Klient może reklamować wadliwy towar w następujący sposób:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje Towar bezpośrednio do gwaranta, a Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient może według swego wyboru zgłosić się bezpośrednio do gwaranta albo do Sprzedawcy,
b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

6.        Reklamację można złożyć za pomocą formularza udostępnionego przez Sprzedawcę lub w inny sposób dopuszczony prawem.

7.        Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania.

8.        Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl